DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto

PDF
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto - Autoline
1/1
PDF
26 500 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: DAF
Malli: CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
Valmistusvuosi: 2013-03
Ensimmäinen rekisteröinti: 2013-03
Kilometrimäärä: 775 000 km
Kantavuus: 23 180 kg
Nettopaino: 13 820 kg
Bruttopaino: 37 000 kg
Sijainti: Alankomaat Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 98-BBR-2
Julkaistu: 21.11.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 8,8 m, leveys - 2,52 m
Vetotyyppi: takaveto
Moottori
Teho: 410 HV (301 kW)
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 12 902 cm³
Sylinterien lukumäärä: 6
Euro: Euro 5
Vaihdelaatikko
Tyyppi: automaattinen
Akselit
Akselit: 4
Akselikokoonpano: 8x4
Jousitus: jousi/jousi
Akseliväli: 6 400 mm
Paripyörät
Jarrut
ABS
Moottorijarru
Ohjaamo ja mukavuus
Vakionopeudensäädin (tempomat)
Sähkökäyttöiset peilit
Häikäisysuoja
Lisävalinnat
Ilmastointi
Sähkökäyttöiset ikkunat
Multimedia
Autoradio: CD
Turvallisuusominaisuudet
Nopeuden rajoitinlaite
Tasauspyörästön lukitus
Optiikka
Sumuvalot
Lisävarusteet
Keskusvoitelu
AdBlue-säiliö
Lisälaite
Työkalupakki
Hakatappivetokoukku
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto

Suomi
- Ajonvakautusjärjestelmä
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Stability control

= Remarks =

DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Контрол на стабилността
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
= Další možnosti a příslušenství =

- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Řízení stability

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: redukce náboje
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Stabilitätskontrolle
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Stabilitetskontrol
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Control de estabilidad
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Contrôle de stabilité
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Kontrola stabilnosti
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Stabilitásvezérlés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Avvisatore acustico pneumatico
- Controllo stabilità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione del mozzo
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Stabiliteitscontrole
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Stabilitetskontroll
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kontrola stabilności
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Controlo da estabilidade
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Controlul stabilității
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система курсовой устойчивости
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Kontrola stability
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: redukcia náboja
MOT: skontrolované do jan. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Stabilitetskontroll
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Stabilite kontrolü
- Yaprak yaylı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
Hinta pyynnöstä
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2014
700 962 km
Teho 462 HV (340 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 22 720 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
32 500 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2015
524 000 km
Teho 410 HV (301 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 19 255 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Vriezenveen
Thomas Trucks
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2014
424 149 km
Teho 368 HV (270 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 13 865 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Hedel
DEKO B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
23 000 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2011
253 000 km
Teho 360 HV (265 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
47 950 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2011
608 644 km
Teho 462 HV (340 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 18 600 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
24 000 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2013
850 795 km
Teho 400 HV (294 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 16 400 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
26 950 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2013
760 462 km
Teho 462 HV (340 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 30 155 kg Akselikokoonpano 8x4
Alankomaat, Roosendaal
Ota yhteyttä myyjään
47 950 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2011
608 644 km
Teho 462 HV (340 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 18 600 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
16 250 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2010
402 243 km
Teho 510 HV (375 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 23 055 kg Akselikokoonpano 8x2
Alankomaat, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
2 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
19 950 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2017
486 372 km
Teho 510 HV (375 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 15 835 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2016
635 300 km
Teho 370 HV (272 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 11 600 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
30 900 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2013
528 820 km
Teho 550 HV (404 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 34 360 kg Akselikokoonpano 10x4
Alankomaat, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
22 500 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2008
415 000 km
Teho 360 HV (265 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 15 170 kg
Alankomaat, Kerkrade
Ota yhteyttä myyjään
huutokauppa Huutokauppa
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2016
402 376 km
Teho 510 HV (375 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel
Alankomaat, Veghel
BAS World Auction
26 900 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2007
457 722 km
Teho 360 HV (265 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 14 880 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
19 900 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2008
479 319 km
Teho 410 HV (301 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 14 240 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
22 750 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2012
1 182 228 km
Teho 620 HV (456 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 15 385 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2008
814 270 km
Teho 408 HV (300 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 16 920 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Nijmegen
Cornelissen Trading
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 900 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2008
752 256 km
Teho 462 HV (340 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 16 750 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
Vaijerivaihtolavalaite kuorma-auto
2008
500 390 km
Teho 360 HV (265 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 17 430 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Oss
Battels Trucks
7 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään