DAF CF 330 FT Euro6 vetopöytäauto



















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet


















- Aluminium fuel tank
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70 R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Registration number: 68-BDS-4
Please contact Maurits Van Giessen for more information
- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70 R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: 68-BDS-4
Wenden Sie sich an Maurits Van Giessen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70 R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: 68-BDS-4
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70 R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: 68-BDS-4
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70 R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: 68-BDS-4
- Aluminium brandstoftank
= Bedrijfsinformatie =
Garage Verspui is de specialist als het gaat om de in- en verkoop van nieuwe en gebruikte DAF trucks. De absolute meerwaarde wordt geboden door de totaaloplossing die bestaat uit:
-Nieuwe trucks
-Jong gebruikte trucks
-Werkplaats
-Magazijn
-Opbouw-werkplaats nieuwe voertuigen
-Sloop gecertificeerd
-Financieringen
-Korte lijnen en direct contact
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70 R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Kenteken: 68-BDS-4
Neem voor meer informatie contact op met Maurits Van Giessen
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70 R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: 68-BDS-4
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: 68-BDS-4
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70 R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: 68-BDS-4
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70 R22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: 68-BDS-4