Mercedes-Benz Actros 1840 LS/2x Tank/Airco?belgium Trucks vetopöytäauto



































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet























- Aluminium fuel tank
- Hill climb
- Laneguard
= Dealer information =
Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 315 80 R 22,5; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Cargo space capacity: 630 l
APK (MOT): tested until 09/2025
General condition: good
Technical condition: good
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Aluminium-Kraftstofftank
- Hill climb
- Laneguard
= Firmeninformationen =
Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 315 80 R 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Inhalt des Laderaums: 630 l
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 315 80 R 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Lastrumskapacitet: 630 l
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Hill climb
- Laneguard
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315 80 R 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Capacidad de carga: 630 l
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Hill climb
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 315 80 R 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Capacité espace de chargement: 630 l
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
État général: bon
État technique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Hill climb
- Laneguard
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 315 80 R 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Inhoud laadruimte: 630 l
APK: gekeurd tot sep. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hill climb
- Laneguard
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 315 80 R 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Zawartość ładowni: 630 l
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Depósito de combustível em alumínio
- Hill climb
- Laneguard
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315 80 R 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Capacidade do espaço de carga: 630 l
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 315 80 R 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Объем грузового отсека: 630 l
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 315 80 R 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Lastutrymmets kapacitet: 630 l
MOT: besiktigat till sep. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information