Ilmoituksen Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto kohde on myyty, eikä se sisälly hakuun!
Samankaltaiset ilmoitukset
Scania R500 V8 vetopöytäauto Scania R500 V8 hinta pyynnöstä Vetopöytäauto 2005 1 480 000 km Alankomaat, Terneuzen
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto - Autoline
Myyty
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 1 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 2 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 3 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 4 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 5 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 6 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 7 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 8 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 9 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 10 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 11 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 12 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 13 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 14 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 15 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 16 - Autoline
Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto | Kuva 17 - Autoline
1/17
Merkki: Scania
Malli: R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes
Tyyppi: vetopöytäauto
Valmistusvuosi: 2005-12
Ensimmäinen rekisteröinti: 2005-12-16
Kantavuus: 17 765 kg
Nettopaino: 8 735 kg
Bruttopaino: 26 500 kg
Sijainti: Alankomaat Zaltbommel6530 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: BS-RB-89
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 6,4 m, leveys - 2,55 m
Polttoainesäiliö: 2 yksiköt
Moottori
Teho: 500 HV (368 kW)
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 15 607 cm³
Sylinterien lukumäärä: 8
Euro: Euro 3
Vaihdelaatikko
Tyyppi: manuaalinen
Vaihteet: 12
Akselit
Akselit: 3
Akselikokoonpano: 6x2
Akseliväli: 4 100 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 385/65R22.5, jarrut - levy
Toinen akseli: 385/55R22.5, jarrut - levy
Kolmas akseli: 315/70R22.5, jarrut - levy
Jarrut
ABS
Ohjaamo ja mukavuus
Vakionopeudensäädin (tempomat)
Jääkaappi
Sähkökäyttöiset peilit
Spoilerit
Häikäisysuoja
Ohjaamo
Makuupaikka
Lisävalinnat
Ilmastointi
Lämmitin
Sähkökäyttöiset ikkunat
Multimedia
Autoradio: CD
Turvallisuusominaisuudet
Keskuslukitus
Nopeuden rajoitinlaite
Optiikka
Sumuvalot
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: musta

Lisätietoja — Scania R500 V8 R500 Highline *Pusher* Old Tacho * Loud pipes vetopöytäauto

Suomi
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Parabolinen jousitus
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Parabolic suspension
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Vehicle heater

= Remarks =

#backtotheoldskool

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Make of bodywork: Scania
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Marco Bouman for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Параболично окачване
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Boční lemy
- Hliníková palivová nádrž
- Parabolické odpružení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Lufthorn
- Parabolfederung
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung

= Anmerkungen =

#backtotheoldskool

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 7500 kg
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Marke des Aufbaus: Scania
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Marco Bouman, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Parabelaffjedring
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Karosserifabrikat: Scania
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Παραβολική ανάρτηση
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Resortes parabolicos
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Marca carrocería: Scania
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Jupes latérales
- Ressorts paraboliques
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique

= Information sur la société =

Nous faisons de notre mieux pour donner une image aussi complète que possible de nos véhicules, cependant aucun droit ne peut être dérivé de l'information donnée.

Si vous souhaitez nous rendre visite, nous vous conseillons de prendre d'abord rendez-vous par téléphone.

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Marque de construction: Scania
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Bočni pragovi
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Parabolični ovjes
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Parabolarugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Avvisatore acustico pneumatico
- Grembialature laterali
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni paraboliche
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Paraboolvering
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Standkachel

= Bijzonderheden =

#backtotheolsskool !

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons uiterste best een zo compleet mogelijk beeld van onze voertuigen te geven, aan de vermelde gegevens kunnen echter geen rechten worden ontleend.

Indien u ons wil bezoeken, adviseren wij u om eerst even telefonisch een afspraak te maken.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 7500 kg
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Merk opbouw: Scania
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Marco Bouman
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Parabelfjæring
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie paraboliczne
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Marka konstrukcji: Scania
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão parabólica
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Marca da carroçaria: Scania
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie parabolică
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Параболическая подвеска
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Задний мост 1: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Марка кузова: Scania
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Parabolické odpruženie
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Parabolfjädring
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 7500 kg
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Fabrikat av karosseri: Scania
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Parabolik süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yan etekler