Renault Midlum 220 DXI , Airco , Manual , euro 4 alusta kuorma-auto































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Refenmaß: 245/70 R - 17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 245/70 R - 17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Tyre size: 245/70 R - 17.5
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 70%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Tamaño del neumático: 245/70 R - 17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Dimension des pneus: 245/70 R - 17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Dubbele banden
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
= Bijzonderheden =
Afmeting achter cabine 677 cm en laadhoogte 82 cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: Mildum 220 DXI, dag
Bandenmaat: 245/70 R - 17.5
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Rozmiar opon: 245/70 R - 17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Tamanho dos pneus: 245/70 R - 17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Размер шин: 245/70 R - 17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 245/70 R - 17.5
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 70%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information