Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu

PDF
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/18
PDF
6 950 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Gray & Adams
Malli: Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM
Valmistusvuosi: 2010-09
Ensimmäinen rekisteröinti: 2010-09-01
Nettopaino: 8 950 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 20879
Julkaistu: 5.5.2025
Runko
Rungon mitat: 13,3 m × 2,46 m × 2,6 m
Takaovet
Akselit
Merkki: BPW
Akselit: 3
Ensimmäinen akseli: 385/65R22.5
Toinen akseli: 385/65R22.5
Kolmas akseli: 385/65R22.5
Jarrut
ABS
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Gray & Adams Frigo Carrier Vector 1850 MT, BPW, DRUM isoterminen puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp

= Remarks =

Attention to the fuel tank: it has been strapped with a cord

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 7 mm

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Carrier Vector
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 7 mm
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 7 mm
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 7 mm
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Faites attention au reservoir de carburant: fixé avec une corde

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 7 mm
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 7 mm

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 7 mm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 7 mm
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 7 mm
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el
Väggtjocklek: 7 mm
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
6 950 € Netto
2010
Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2014
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
7 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
5 950 € Netto
2005
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 29 050 kg Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
4 950 € Netto
2006
Kantav. 28 200 kg Nettopaino 10 800 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
14 950 € Netto
2015
Kantav. 30 400 kg Nettopaino 8 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2015
Kantav. 32 876 kg Nettopaino 9 124 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään