Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu

PDF
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/18
PDF
14 950 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Malli: Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig
Valmistusvuosi: 2013-04
Ensimmäinen rekisteröinti: 2013-04-25
Kantavuus: 32 457 kg
Nettopaino: 9 543 kg
Bruttopaino: 42 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 20958
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 14 m, leveys - 2,6 m
Runko
Rungon mitat: 13,34 m × 2,46 m × 2,6 m
Takaovet
Akselit
Akselit: 3
Akseliväli: 8 910 mm
Jarrut
ABS
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig isoterminen puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Varapyörä
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Spare wheel
- Thermoking

= Remarks =

5 x pieces on stock/Identical
More meattrailers available Schmitz 2013/2014 with Carrier,
Visit our webistenäytä yhteystiedot

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (23353 operating hours diesel; 3681 electric)
Wall thickness: 7 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OL-54-YL

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Резервно колело
- Kotoučové brzdy
- Náhradní kolo
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Reserverad
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

5 Stuck auf Lager, gleich,
Mehere Fleishauflieger auf Lager
Wir laden Sie ein unsere Websie zu besuchen: näytä yhteystiedot

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (23353 Betriebsstunden Diesel; 3681 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-54-YL

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Reservehjul
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (23353 driftstimer diesel; 3681 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OL-54-YL

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Ρεζέρβα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Mono temp/ single temp
- Rueda de cambio
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (23353 horas de funcionamiento diésel; 3681 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OL-54-YL

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Roue de secours
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (23353 heures de fonctionnement diesel; 3681 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-54-YL

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Rezervni kotač
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Pótkerék
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Mono temp/ single temp
- Ruota di scorta
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Mono temp/ single temp
- Reservewiel
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (23353 draaiuren diesel; 3681 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OL-54-YL

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Reservehjul
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Koło zapasowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (23353 godziny pracy olej napędowy; 3681 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-54-YL

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Roda suplente
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (23353 horas de funcionamento diesel; 3681 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OL-54-YL

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Roată de rezervă
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Запасное колесо
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (23353 часы работы дизельное топливо; 3681 электрический)
Толщина стенки: 7 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OL-54-YL

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Rezervné koleso
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Reservhjul
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (23353 körtimmar diesel; 3681 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OL-54-YL

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
- Stepne
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
14 950 € Netto
2015
Kantav. 30 400 kg Nettopaino 8 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2014
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
16 240 € 69 000 PLN
2013
Akselit 3
Puola, ŁYSOMICE
Ota yhteyttä myyjään
13 770 € 58 500 PLN
2015
Kantav. 30 410 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 595 kg Akselit 3
Puola, Jastrzębie Zdrój
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
1999
Kantav. 30 010 kg Nettopaino 8 370 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2014
Kantav. 32 600 kg Nettopaino 8 400 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Ota yhteyttä myyjään
5 950 € Netto
2005
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 290 € 47 970 PLN
2012
Tilavuus 92,79 m³ Akselit 3
Puola, ŁYSOMICE
Ota yhteyttä myyjään
Schmitz Cargobull AG SKO 24 isoterminen puoliperävaunu Schmitz Cargobull AG SKO 24 isoterminen puoliperävaunu Schmitz Cargobull AG SKO 24 isoterminen puoliperävaunu
3
6 900 € Netto
2008
Kantav. 30 000 kg Tilavuus 94 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 8 000 kg Akselit 3
Italia, Brescia
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2006
Kantav. 27 800 kg Nettopaino 11 200 kg Akselit 3
Alankomaat, Zevenhuizen
Ota yhteyttä myyjään
23 300 € 99 000 PLN
2019
Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Puola, Modliborzyce
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2006
Kantav. 32 300 kg Nettopaino 9 700 kg Akselit 3
Alankomaat, Veendam
Ota yhteyttä myyjään
23 500 €
2019
Puola, Podrzewie
Ota yhteyttä myyjään
3 850 € Netto
2006
Kantav. 21 940 kg Nettopaino 8 060 kg Akselit 2
Alankomaat, Rijnsburg
Ota yhteyttä myyjään
5 900 € Netto
2012
Kantav. 24 000 kg Tilavuus 103 m³ Jousitus jousi/ilma Nettopaino 7 500 kg Akselit 3
Liettua, Panevėžys
Ota yhteyttä myyjään