Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu

PDF
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 20 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu | Kuva 21 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/21
PDF
10 450 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Malli: Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium
Valmistusvuosi: 2013-11
Ensimmäinen rekisteröinti: 2013-11-01
Kantavuus: 30 000 kg
Nettopaino: 9 000 kg
Bruttopaino: 39 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 21197
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: 14 m × 2,6 m × 4 m
Runko
Rungon mitat: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Takaovet
Akselit
Merkki: BPW
Akselit: 3
Ensimmäinen akseli: 385 65 R 22,5
Toinen akseli: 385 65 R 22,5
Kolmas akseli: 385 65 R 22,5
Jarrut
ABS
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium isoterminen puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
- Väliseinä
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Sliding separation wall

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (19622 operating hours diesel; 1234 electric)
Wall thickness: 65 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Преграда
- Carrier Vector
- Příčka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trennwand
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (19622 Betriebsstunden Diesel; 1234 elektrisch)
Wandstärke: 65 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (19622 driftstimer diesel; 1234 elektrisk)
Vægtykkelse: 65 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Mampara de separación
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (19622 horas de funcionamiento diésel; 1234 eléctrico)
Grosor del tabique: 65 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (19622 heures de fonctionnement diesel; 1234 électrique)
Épaisseur de paroi: 65 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Pregrada
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Scheidingswand hangend
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (19622 draaiuren diesel; 1234 elektrisch)
Wanddikte: 65 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skillevegg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (19622 godziny pracy olej napędowy; 1234 elektryczny)
Grubość ściany: 65 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Divisória
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (19622 horas de funcionamento diesel; 1234 elétrico)
Espessura da parede: 65 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (19622 часы работы дизельное топливо; 1234 электрический)
Толщина стенки: 65 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Priečka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (19622 körtimmar diesel; 1234 elektriska)
Väggtjocklek: 65 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Bölme
- Havalı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
10 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
14 950 € Netto
2013
Kantav. 32 457 kg Nettopaino 9 543 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
2012
Kantav. 30 400 kg Nettopaino 8 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2011
Kantav. 32 457 kg Nettopaino 9 543 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
2015
Kantav. 32 876 kg Nettopaino 9 124 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 29 050 kg Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2014
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 450 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
15 950 € Netto
2017
Kantav. 33 324 kg Nettopaino 9 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
2010
Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
2010
Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
16 240 € 69 000 PLN
2013
Akselit 3
Puola, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään