Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu

PDF
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/19
PDF
13 950 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Krone
Malli: Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor
Valmistusvuosi: 2016-10
Ensimmäinen rekisteröinti: 2016-10-02
Kantavuus: 30 250 kg
Nettopaino: 8 750 kg
Bruttopaino: 39 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 21080
Julkaistu: 22.5.2025
Runko
Rungon mitat: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Takaovet
Akselit
Merkki: BPW
Akselit: 3
Ensimmäinen akseli: 385 65 R 22,5
Toinen akseli: 385 65 R 22,5
Kolmas akseli: 385 65 R 22,5
Jarrut
ABS
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Krone Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor isoterminen puoliperävaunu

Englanti
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (16593 Betriebsstunden Diesel; 1238 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (16593 driftstimer diesel; 1238 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
= Additional options and accessories =

- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

Krone SD Reefer
October 2016
BPW Drum axle
Good tyres
MOT
Thermo King Single Temp
Alu FLoor

Very nice condition
10x Pieces on stock !!!

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (16593 operating hours diesel; 1238 electric)
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Näytä koko kuvaus
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (16593 horas de funcionamiento diésel; 1238 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (16593 heures de fonctionnement diesel; 1238 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (16593 draaiuren diesel; 1238 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (16593 godziny pracy olej napędowy; 1238 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (16593 horas de funcionamento diesel; 1238 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (16593 часы работы дизельное топливо; 1238 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (16593 körtimmar diesel; 1238 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
13 950 € Netto
2016
Kantav. 30 250 kg Nettopaino 8 750 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2016
Kantav. 30 250 kg Nettopaino 8 750 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2016
Kantav. 30 250 kg Nettopaino 8 750 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
14 950 € Netto
2015
Kantav. 30 400 kg Nettopaino 8 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2015
Kantav. 32 876 kg Nettopaino 9 124 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
15 750 € Netto
2014
Kantav. 31 884 kg Nettopaino 9 116 kg Akselit 3
Alankomaat, Goes
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2014
Kantav. 32 600 kg Nettopaino 8 400 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2013
Kantav. 29 050 kg Nettopaino 8 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2014
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään